пʼятниця, 17 квітня 2020 р.

VI семестр
Домашні завдання БІОЛОГІЯ 8 клас

21.04.20
Опрацювати § 30, 31, виконати лабораторне дослідження № 4 мікроскопічної будови м'язової тканини (стор. 153);
І рвень: опорний конспект;
ІІ рівень: відмінності в будові скелета людини і ссавців (письмово);
ІІІ рівень: таблиця Групи м'язів.

23.04.20Опрацювати § 32, 33, 34, готуватися до тематичного заліку (пов.  § 24-31), виконати лабораторне дослідження № 5 розвитку втоми при статичному і динамічному навантаженні (стор. 158), лабораторне дослідження № 6 впливу ритму і навантаження на розвиток втоми
(дивись нижче , що робити)

І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: тести , стор. 159, 162, 167
ІІІ рівень: самоконтроль, стор. 168, 169 (письмово)
Тема: Розвиток втоми при статичному та динамічному навантаженні. Вплив ритму й навантаження на розвиток втоми

Мета: визначити, при якому навантаженні – статичному чи динамічному – раніше наступає стомлення; з'ясувати вплив навантаження й ритму на розвиток стомлення Обладнання: годинник, гантелі різної ваги..
Обладнання: секундомір, гантелі.

Хід роботи

1.      Виконати завдання за інструкцією та заповнити таблицю.

НАСТАННЯ ВТОМИ ПРИ ДИНАМІЧНІЙ І СТАТИЧНІЙ РОБОТІ
Інструктивна картка
Вага (кг)
Вид роботи
Початок втоми
1. Візьми вантаж вагою 3кг і утримуй в руці, яка відведена горизонтально (на рівні плеча).
2. Зафіксуй час (у секундах), коли рука почне опускатися, тремтіти.
3

3. Після відпочинку візьми цей самий вантаж в руку і піднімай його на той самий рівень, що в попередньому досліді, але тепер поперемінно опускай.
4. Зафіксуй час, коли настане втома у цьому випадку.
3



2.      Виконати завдання за інструкцією та заповнити таблицю.

ВПЛИВ ВЕЛИЧИНИ НАВАНТАЖЕННЯ НА РОБОТУ М’ЯЗІВ
Інструктивна картка
Вага (кг)
Кількість рухів
Початок втоми
Послідовно згинай і розгинай руку з вантажем (1,2,3 кг ) з однаковою швидкістю. У кожному випадку лічіть кількість рухів і фіксуйте настання втоми (у секундах)
1


2


3




3.      Виконати завдання за інструкцією та заповнити таблицю.

ВПЛИВ ТЕМПУ НА РОБОТУ М’ЯЗІВ
Інструктивна картка
Темп
Кількість рухів
Початок втоми
Згинай та розгинай руку з вантажем 2 кг у різному темпі, фіксуючи настання втоми (у секундах)
Повільний


Середній


Швидкий


  Зробіть висновки відповівши на запитання:
1.      За якої роботи (динамічної чи статичної) швидше настає втома? Чому?
2.      За якого навантаження м’язи почали втомлюватись? Чому?
3.      Як впливає темп скорочення м’язів на їх роботу? Чому?


23.04.20.
Підготувати проект "Гіподинамія - ворог сучасної людини", "Рухова активність - основа фізичного здоров'я

27.04.20 
Опрацювати § 35,36, виконати лабораторне дослідження № 7, сор. 175, вивчити терміни;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: запитання (усно), тести (письмово), стор. 173, 174, 177;
ІІІ рівень: творче завдання на стор. 177

28.04.20.
Опрацювати § 37,38, виконати лабораторне дослідження №8 вивчення будови головного мозку людини, стор. 184, переглянути відео;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: тести, стор. 180, 184 (письмово);
ІІІ рівень: творче завдання, стор.185



Лабораторне дослідження №8: вивчення будова головного мозку людини 

Хід роботи

6   І. Замалюйте розташування деяких нервових зон у корі великого мозку (користуйтеся малюнком у підручнику).
ІІ. Оформлення результату

1.     Позначте основні складові головного мозку
2.     Напишіть назви частин півкуль головного мозку.
3.     Продовжіть речення:
У лобовій частці півкуль головного мозку розташовані нервові зони 
___________________________________________________________
У потиличній частці півкуль головного мозку розташовані нервові зони
__________________________________________________________
У скроневій частці півкуль головного мозку розташовані нервові зони 
____________________________________________________________
У тім’яній частці півкуль головного мозку розташовані нервові зони 
__________________________________________________________
ІІІ Висновок.
Якими особливостями будови та функцій головний мозок людини відрізняється від головного мозку тварини?


30.04.20.
Опрацювати § 39, 40
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: тести, стор. 193;
ІІІ рівень: завд. на стор. 193, поміркуйте (після тестів)

04.05.20 
Опрацювати § 41, 42
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: вивчити терміни, виконати письмово тести
ІІІ рівень: Яке значення має явище взаємокомпенсації сенсорних систем?

05.05.20.
Повторити § 42, опрацювати § 43; виконати Лабораторне дослідження № 9: виявлення сліпої плями на сітківці ока (стор. 200), Лабораторне дослідження № 10: визначення акомодації ока (стор. 203); перглянути відео,
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: поміркуйте, стор. 207;
ІІІ рівень: творче завдання, сор. 207



06.05.20
Опрацювати § 44, 45, 46; переглянути відео;
виконати: 1) Лабораторне дослідження № 11 вимірювання порога слухової чутливості ( стор. 211);
2) Дослідницький практикум № 4. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри (стор. 216),
 готуватися до тематичного заліку (пов.§ 35-43);
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: творче завдання, стор. 220;
ІІІ рівень: поміркуйте, стор. 212

12.05.20.
Виконати контрольну роботу в гугл-класі

14.05.20.

Опрацювати § 47, 48, виконати лабораторне дослідження № 12: визначення реакції зіниць на світло (інструктивна картка на стор.223)
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: зовдання "поміркуйте", стор.227 (письмово);
ІІІ рівень: творче завдання, стор.227 (письмово)

Повторіть §§ 1-12.Сьогодні (14.05.20) вечером опублікую контрольну роботу (темат.залік) в гугл-класі (кому зручніше працювати з паперовим варіантом, нехай підійдуть батьки до школи, я винесу)

18.05.20
Опрацювати § 49, 50, 51, 52; виконати лабораторне дослідження № 13: дослідження різних видів пам"яті (інструктивну картку дивись нижче) або пройти завдання на іншому блозі за посиланням та зробити висновки ( http://biologia7-11.ucoz.ru/index/praktichna_robota_8_doslidzhennja_riznikh_vidiv_pamjati/0-281)
виконати дослідницький практикум № 5. Визначення типу вищої нервової діяльності  та властивостей темпераменту (тобто визначити свій тип темпераменту за різними методиками в Інтернеті(обираємо одну))
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: самоконтроль, стор. 244 (письмово)
ІІІ рівень: порівняйте характеристики першої та другої сигнальних систем

Повторіть § 13-23, до 20.05.20. ЗДАТИ Тематичну контрольну роботу №1 (опубліковано в гугл-класі)


19.05.20.
Опрацювати § 54, 55,58
Виконати проект "Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика"
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: самоконтроль, стор. 267;
ІІІ рівень: творче завдання, стор. 267


21.05.20
Опрацювати § 59, 60; повторити § 24-34 та виконати до 22 травня Тематичний залік  № 2 по темі "Виділення. Опора і рух"
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: поміркуйте, стор. 171 (письмово);
ІІІ рівень: творче завдання, стор 271

25.05.20.
Опрацювати § 61, 62, підготуватися до тематичної контрольної роботи № 2 (повторити § 47-60); 
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: виписати терміни;
ІІІ рівень: творче завдання, стор. 279

26.05.20
Тематична контрольна робота № 2 по темі "Вища нервова діяльність. Ендокринна система. Розмноження та розвиток людини" ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ПРОТЯГОМ ДНЯ

Готуємось до Підсумкового заліку (повторити § 1-62)

28.05.20
ПІЛСУМКОВИЙ ЗАЛІК (завдання виконати протягом дня)
Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар