Домашні завдання БІОЛОГІЯ 8 клас
21.04.20
Опрацювати § 30, 31, виконати лабораторне дослідження № 4 мікроскопічної будови м'язової тканини (стор. 153);
І рвень: опорний конспект;
ІІ рівень: відмінності в будові скелета людини і ссавців (письмово);
ІІІ рівень: таблиця Групи м'язів.
(дивись нижче , що робити)
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: тести , стор. 159, 162, 167
ІІІ рівень: самоконтроль, стор. 168, 169 (письмово)
Тема: Розвиток
втоми при статичному та динамічному навантаженні. Вплив ритму й навантаження на розвиток втоми
Мета: визначити, при якому
навантаженні – статичному чи динамічному – раніше наступає стомлення; з'ясувати
вплив навантаження й ритму на розвиток стомлення Обладнання: годинник, гантелі
різної ваги..
Обладнання:
секундомір, гантелі.
Хід роботи
1. Виконати завдання за інструкцією та заповнити
таблицю.
НАСТАННЯ ВТОМИ ПРИ ДИНАМІЧНІЙ І СТАТИЧНІЙ РОБОТІ
|
|||
Інструктивна
картка
|
Вага (кг)
|
Вид
роботи
|
Початок
втоми
|
1. Візьми вантаж вагою 3кг і
утримуй в руці, яка відведена горизонтально (на рівні плеча).
2. Зафіксуй час (у секундах), коли
рука почне опускатися, тремтіти.
|
3
|
![]() |
|
3. Після відпочинку візьми цей
самий вантаж в руку і піднімай його на той самий рівень, що в попередньому
досліді, але тепер поперемінно опускай.
4. Зафіксуй час, коли настане втома
у цьому випадку.
|
3
|
![]() |
|
2. Виконати завдання за інструкцією та заповнити
таблицю.
ВПЛИВ
ВЕЛИЧИНИ НАВАНТАЖЕННЯ НА РОБОТУ М’ЯЗІВ
|
|||
Інструктивна
картка
|
Вага (кг)
|
Кількість рухів
|
Початок
втоми
|
Послідовно згинай і розгинай руку з
вантажем (1,2,3 кг ) з однаковою швидкістю. У кожному випадку лічіть
кількість рухів і фіксуйте настання втоми (у секундах)
|
1
|
||
2
|
|||
3
|
|||
3. Виконати завдання за інструкцією та заповнити
таблицю.
ВПЛИВ ТЕМПУ НА РОБОТУ М’ЯЗІВ
|
|||
Інструктивна картка
|
Темп
|
Кількість рухів
|
Початок втоми
|
Згинай та розгинай руку з вантажем
2 кг у різному темпі, фіксуючи настання втоми (у секундах)
|
Повільний
|
||
Середній
|
|||
Швидкий
|
|||
Зробіть висновки
відповівши на запитання:
1. За якої роботи (динамічної чи статичної) швидше
настає втома? Чому?
2. За якого навантаження м’язи почали втомлюватись?
Чому?
3. Як впливає темп скорочення м’язів на їх роботу?
Чому?
23.04.20.Підготувати проект "Гіподинамія - ворог сучасної людини", "Рухова активність - основа фізичного здоров'я
27.04.20
Опрацювати § 35,36, виконати лабораторне дослідження № 7, сор. 175, вивчити терміни;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: запитання (усно), тести (письмово), стор. 173, 174, 177;
ІІІ рівень: творче завдання на стор. 177
28.04.20.
Опрацювати § 37,38, виконати лабораторне дослідження №8 вивчення будови головного мозку людини, стор. 184, переглянути відео;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: тести, стор. 180, 184 (письмово);
ІІІ рівень: творче завдання, стор.185
Лабораторне дослідження №8: вивчення будова головного мозку людини
Хід роботи
6 І. Замалюйте розташування деяких нервових зон у корі великого мозку
(користуйтеся малюнком у підручнику).
1. Позначте основні складові головного мозку
2. Напишіть назви частин півкуль головного мозку.
3. Продовжіть речення:
У лобовій частці півкуль головного мозку розташовані
нервові зони
___________________________________________________________
У потиличній частці півкуль головного мозку розташовані
нервові зони
__________________________________________________________
У скроневій частці півкуль головного мозку розташовані
нервові зони
____________________________________________________________
У тім’яній частці півкуль головного мозку розташовані
нервові зони
__________________________________________________________
ІІІ Висновок.
Якими особливостями будови та функцій головний мозок
людини відрізняється від головного мозку тварини?
30.04.20.
Опрацювати § 39, 40
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: тести, стор. 193;
ІІІ рівень: завд. на стор. 193, поміркуйте (після тестів)
04.05.20
Опрацювати § 41, 42
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: вивчити терміни, виконати письмово тести
ІІІ рівень: Яке значення має явище взаємокомпенсації сенсорних систем?
05.05.20.
Повторити § 42, опрацювати § 43; виконати Лабораторне дослідження № 9: виявлення сліпої плями на сітківці ока (стор. 200), Лабораторне дослідження № 10: визначення акомодації ока (стор. 203); перглянути відео,
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: поміркуйте, стор. 207;
ІІІ рівень: творче завдання, сор. 207
06.05.20
Опрацювати § 44, 45, 46; переглянути відео;
виконати: 1) Лабораторне дослідження № 11 вимірювання порога слухової чутливості ( стор. 211);
2) Дослідницький практикум № 4. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри (стор. 216),
готуватися до тематичного заліку (пов.§ 35-43);
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: творче завдання, стор. 220;
ІІІ рівень: поміркуйте, стор. 212
12.05.20.
Виконати контрольну роботу в гугл-класі
14.05.20.
Опрацювати § 47, 48, виконати лабораторне дослідження № 12: визначення реакції зіниць на світло (інструктивна картка на стор.223)
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: зовдання "поміркуйте", стор.227 (письмово);
ІІІ рівень: творче завдання, стор.227 (письмово)
Повторіть §§ 1-12.Сьогодні (14.05.20) вечером опублікую контрольну роботу (темат.залік) в гугл-класі (кому зручніше працювати з паперовим варіантом, нехай підійдуть батьки до школи, я винесу)
18.05.20
Опрацювати § 49, 50, 51, 52; виконати лабораторне дослідження № 13: дослідження різних видів пам"яті (інструктивну картку дивись нижче) або пройти завдання на іншому блозі за посиланням та зробити висновки ( http://biologia7-11.ucoz.ru/index/praktichna_robota_8_doslidzhennja_riznikh_vidiv_pamjati/0-281)
виконати дослідницький практикум № 5. Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту (тобто визначити свій тип темпераменту за різними методиками в Інтернеті(обираємо одну))
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: самоконтроль, стор. 244 (письмово)
ІІІ рівень: порівняйте характеристики першої та другої сигнальних систем
Повторіть § 13-23, до 20.05.20. ЗДАТИ Тематичну контрольну роботу №1 (опубліковано в гугл-класі)

19.05.20.
Опрацювати § 54, 55,58
Виконати проект "Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика"
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: самоконтроль, стор. 267;
ІІІ рівень: творче завдання, стор. 267
21.05.20
Опрацювати § 59, 60; повторити § 24-34 та виконати до 22 травня Тематичний залік № 2 по темі "Виділення. Опора і рух"
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: поміркуйте, стор. 171 (письмово);
ІІІ рівень: творче завдання, стор 271
25.05.20.
Опрацювати § 61, 62, підготуватися до тематичної контрольної роботи № 2 (повторити § 47-60);
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: виписати терміни;
ІІІ рівень: творче завдання, стор. 279
26.05.20
Тематична контрольна робота № 2 по темі "Вища нервова діяльність. Ендокринна система. Розмноження та розвиток людини" ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ПРОТЯГОМ ДНЯ
Готуємось до Підсумкового заліку (повторити § 1-62)
28.05.20
ПІЛСУМКОВИЙ ЗАЛІК (завдання виконати протягом дня)
Бажаю успіхів!
14.05.20.
Опрацювати § 47, 48, виконати лабораторне дослідження № 12: визначення реакції зіниць на світло (інструктивна картка на стор.223)
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: зовдання "поміркуйте", стор.227 (письмово);
ІІІ рівень: творче завдання, стор.227 (письмово)
Повторіть §§ 1-12.Сьогодні (14.05.20) вечером опублікую контрольну роботу (темат.залік) в гугл-класі (кому зручніше працювати з паперовим варіантом, нехай підійдуть батьки до школи, я винесу)
18.05.20
Опрацювати § 49, 50, 51, 52; виконати лабораторне дослідження № 13: дослідження різних видів пам"яті (інструктивну картку дивись нижче) або пройти завдання на іншому блозі за посиланням та зробити висновки ( http://biologia7-11.ucoz.ru/index/praktichna_robota_8_doslidzhennja_riznikh_vidiv_pamjati/0-281)
виконати дослідницький практикум № 5. Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту (тобто визначити свій тип темпераменту за різними методиками в Інтернеті(обираємо одну))
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: самоконтроль, стор. 244 (письмово)
ІІІ рівень: порівняйте характеристики першої та другої сигнальних систем
Повторіть § 13-23, до 20.05.20. ЗДАТИ Тематичну контрольну роботу №1 (опубліковано в гугл-класі)

19.05.20.
Опрацювати § 54, 55,58
Виконати проект "Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика"
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: самоконтроль, стор. 267;
ІІІ рівень: творче завдання, стор. 267
21.05.20
Опрацювати § 59, 60; повторити § 24-34 та виконати до 22 травня Тематичний залік № 2 по темі "Виділення. Опора і рух"
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: поміркуйте, стор. 171 (письмово);
ІІІ рівень: творче завдання, стор 271
25.05.20.
Опрацювати § 61, 62, підготуватися до тематичної контрольної роботи № 2 (повторити § 47-60);
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: виписати терміни;
ІІІ рівень: творче завдання, стор. 279
26.05.20
Тематична контрольна робота № 2 по темі "Вища нервова діяльність. Ендокринна система. Розмноження та розвиток людини" ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ПРОТЯГОМ ДНЯ
Готуємось до Підсумкового заліку (повторити § 1-62)
28.05.20
ПІЛСУМКОВИЙ ЗАЛІК (завдання виконати протягом дня)
Бажаю успіхів!


Немає коментарів:
Дописати коментар