21.04.20
Опрацювати §1, 2;
І рівень: опрний конспект;
ІІ рівень: Скласти план зміни звички (корисної, чи шкідливої);
ІІІ рівень: підготуват повідомлення "Що таке імунітет"
22.04.20.
Опрацювати § 3, 4;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: створення соціальної реклами про здоровий спосіб життя (на аркуші А-5)
ІІІ рівень: скласти план здорового способу життя ( план, сор. 22)
24.04.20.
Опрацювати § 5,6,7;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: проаналізувати, яка ділянка дороги у вашому населенному пункті є небезпечною? Пояснити чому?
ІІІ рівень: скласти пам'ятку "Як запобігти крадіжкам мобільних телефонів"
27.04.20
Опрацювати § 8,9;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: подивитись фільм (назва на стор. 56)
ІІІ рівень: намалювати один із знаків пожежної безпеки.(на А-4), стор. 60. Пояснити, що він означає?
28.04.20.
Опрацювати § 10, 11, виконати проект (інструктивна картка на стор.76-77);
І рівень: опорний конспект;
ІІ ріень: Твр-роздум "Що відрізняє сучасних пдлітків від дітей і дорослих?"
ІІІ ріень: завд. на стор. 70
04.05.20.
Опрацювати § 12, 13 Готуйтеся до тематичної контрольної роботи (пов. § 1-11)
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: визнач тип своєї шкіри і волосся (стор.85);
ІІІ рівень: виконати проект, стор. 89
05.05.20.
Опрацювати § 14,15;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: налаштувати мозок на потрібну хвилю (виконати вправи, стор. 100);
ІІІ рівень: скласти перелік цінностей (10), які важливі для тебе (приклад на стор. 94)
06.05.20.
Опрацювати § 16, 17;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: повідомлення "Емоції і здоров"я";
ІІІ рівень: малюнки на аркуші А-4 "Мої емоції"
08.05.20.
Опрацювати § 18,19;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: завдання, стор. 119, завданн на стор. 120;
ІІІ рівень: написати 10 чинників стресу (приклад, стор.123), оцінити їх за 10-ти бальною шкалою (стор.125).Пояснити (письмово) свою оцінку чинника, який має найбільший бал.
Шановні діти! Максимальна оцінка за підсумкавий залік (за контрольну роботу) буде 6 балів. Ще 6 балів (3 - за конспект і 3 - за завдання ІІ або ІІІ рівнів) (максимум, залежно від якості виконання) добавлю, якщо принесете зошит із Д/З ( там має бути все, що виставлялось на блогові). Це не стосується тих учнів, які пересилають СИСТЕМАТИЧНО мені роботи на вайбер.
13.05.20.
Опрацювати § 20, 21, 22;
І рівень: опорний конспект;
ІІ, ІІІ рівень: розв'язати одну із ситуацій на стор. 148
15.05.20.
Опрацювати § 23, 24; переглянути фільм "Велетень",
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: завд. на стор. 154 (скласти рейтинг телепередач)4
ІІІ рівень: завд. на стор. 158 (проаналізувати традиції своєї родини, які хотів би передати своїм дітям, які нові традиції мрієш започаткувати?)
18.05.20.
Опрацювати § 25;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: 10-15 слоганів (короткі повідомлення) для розміщення на упаковках сигарет і слабоалкогольних напоїв, які надихали б ваших однолітків відмовлятися від куріння та вживання алкоголю;
ІІІ рівень: реклама здорового способу життя (на А-4)
20.05.20.Опрацювати § 26, 27;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: розглянути ситуацію, дати відповідь а запитання, стор. 173 (письмово);
ІІІ рівень: повідомлення про небезбечну ситуацію, або злочин, пов"язані із наркотиками
22.05.20
Опрацювати § 28, 29, преглянути фільм, стор. 176;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень; напишіть сценарій відмови від пропозиції вжити наркотик;
ІІІ рівень: перелік заходів на особистому рівні для боротьби з наркотиками (письмово)
25.05.20.
Опрацювати § 30, 31, підготуватися до тематичної контрольної роботи (пов § 14-29);
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: завдання 2, стор. 184;
ІІІ рівень: завдання 3, стор. 184, виготовити червону стрічку (стор. 186-187), пояснити, що вона символізує (усно)
27.05.20.
Тематична контрольна робота № 2 (завдання виконати протягом дня)
підготуватися до підсумкового заліку, повторити § 1-31
29.05.20.
ПІДСУМКОВИЙ ЗАЛІК
(ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ПРОТЯГОМ ДНЯ)
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
15.05.20.
Опрацювати § 23, 24; переглянути фільм "Велетень",
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: завд. на стор. 154 (скласти рейтинг телепередач)4
ІІІ рівень: завд. на стор. 158 (проаналізувати традиції своєї родини, які хотів би передати своїм дітям, які нові традиції мрієш започаткувати?)
18.05.20.
Опрацювати § 25;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: 10-15 слоганів (короткі повідомлення) для розміщення на упаковках сигарет і слабоалкогольних напоїв, які надихали б ваших однолітків відмовлятися від куріння та вживання алкоголю;
ІІІ рівень: реклама здорового способу життя (на А-4)
20.05.20.Опрацювати § 26, 27;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: розглянути ситуацію, дати відповідь а запитання, стор. 173 (письмово);
ІІІ рівень: повідомлення про небезбечну ситуацію, або злочин, пов"язані із наркотиками
22.05.20
Опрацювати § 28, 29, преглянути фільм, стор. 176;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень; напишіть сценарій відмови від пропозиції вжити наркотик;
ІІІ рівень: перелік заходів на особистому рівні для боротьби з наркотиками (письмово)
25.05.20.
Опрацювати § 30, 31, підготуватися до тематичної контрольної роботи (пов § 14-29);
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: завдання 2, стор. 184;
ІІІ рівень: завдання 3, стор. 184, виготовити червону стрічку (стор. 186-187), пояснити, що вона символізує (усно)
27.05.20.
Тематична контрольна робота № 2 (завдання виконати протягом дня)
підготуватися до підсумкового заліку, повторити § 1-31
29.05.20.
ПІДСУМКОВИЙ ЗАЛІК
(ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ПРОТЯГОМ ДНЯ)
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Білети на підсумковий залік Основи здоров’я 7 клас
Білет № 1
1. Цілісність
здоров’я. Правила здорового способу життя.
2. Дивовижний мозок. Як правильно живити
мозок.
Білет № 2
1.Значення звичок
і навичок для здоров’я.
2. Розвиток
інтелектуальних навичок. Як допомогти своїй пам’яті.
Білет № 3
1. Обираємо
здоровий спосіб життя. Переваги здорового способу життя.
2. Культура
почуттів. Поради для самоконтролю.
Білет № 4
1. Профілактика
захворювань. Імунітет.
2. Психологічна
рівновага і здоров’я. Твоя самооцінка.
Білет № 5
1. Принципи
безпечної життєдіяльності. Види ризику.
2. Стрес і
психологічна рівновага.
Білет № 6
1. Безпека
пасажира. Небезпечні вантажі.
2. В
екстремальній ситуації. Позитивне мислення.
Білет № 7
1.
Дорожньо-транспортні пригоди.. Дії свідка ДТП.
2. Керування
стресами ( фізичні, емоційні, духовні способи).
Білет № 8
1. Безпека оселі.
2. Конфлікти і
здоров’я.
Білет № 9
1. Пожежна
безпека у громадських приміщеннях.
2. Соціальні
чинники здоров’я.
Білет № 10
1. Індивідуальний
розвиток підлітка.
2. Вплив
найближчого оточення.
Білет № 11
1. Харчування і
контроль за масою тіла.
2. Хвороби
цивілізації і реклама.
Білет № 12
1. Шкіра і
здоров’я.
2. Причини і
наслідки вживання наркотиків.
Білет № 13
1. Косметичні
проблеми підлітків.
2. Наркотична
залежність.
Білет № 14
1. Психологічний
розвиток підлітка.
2. Наркотики і
ВІЛ. Туберкульоз і ВІЛ.
Немає коментарів:
Дописати коментар