пʼятниця, 17 квітня 2020 р.

Домашні завдання Основи здоров'я 7 клас

21.04.20
Опрацювати §1, 2;
І рівень: опрний конспект;
ІІ рівень: Скласти план зміни звички (корисної, чи шкідливої);
ІІІ рівень: підготуват повідомлення "Що таке імунітет"

22.04.20.
Опрацювати § 3, 4;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: створення соціальної реклами про здоровий спосіб життя (на аркуші А-5)
ІІІ рівень: скласти план здорового способу життя ( план, сор. 22)

24.04.20.
Опрацювати § 5,6,7;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: проаналізувати, яка ділянка дороги у вашому населенному пункті є небезпечною? Пояснити чому?
ІІІ рівень: скласти пам'ятку "Як запобігти крадіжкам мобільних телефонів"

27.04.20
Опрацювати § 8,9;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: подивитись фільм (назва на стор. 56)
ІІІ рівень: намалювати один із знаків пожежної безпеки.(на А-4), стор. 60. Пояснити, що він означає?

28.04.20.
Опрацювати § 10, 11, виконати проект (інструктивна картка на стор.76-77);
І рівень: опорний конспект;
ІІ ріень: Твр-роздум "Що відрізняє сучасних пдлітків від дітей і дорослих?"
ІІІ ріень: завд. на стор. 70

04.05.20.
Опрацювати § 12, 13 Готуйтеся до тематичної контрольної роботи (пов. § 1-11)
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: визнач тип своєї шкіри і волосся (стор.85);
ІІІ рівень: виконати проект, стор. 89

05.05.20.
Опрацювати § 14,15;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: налаштувати мозок на потрібну хвилю (виконати вправи, стор. 100);
ІІІ рівень: скласти перелік цінностей (10), які важливі для тебе (приклад на стор. 94)

06.05.20.
Опрацювати § 16, 17;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: повідомлення "Емоції і здоров"я";
ІІІ рівень: малюнки на аркуші А-4 "Мої емоції"


08.05.20.
Опрацювати § 18,19;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень:  завдання, стор. 119,  завданн на стор. 120;
ІІІ рівень: написати 10 чинників стресу (приклад, стор.123), оцінити їх за 10-ти бальною шкалою (стор.125).Пояснити (письмово) свою оцінку чинника, який має найбільший бал.

Шановні діти! Максимальна оцінка за підсумкавий залік (за контрольну роботу) буде 6 балів. Ще 6 балів (3 - за конспект і 3 - за завдання ІІ або ІІІ рівнів) (максимум, залежно від якості виконання) добавлю, якщо принесете зошит із Д/З ( там має бути все, що виставлялось на блогові). Це не стосується тих учнів, які пересилають СИСТЕМАТИЧНО мені роботи на вайбер.



13.05.20.
Опрацювати § 20, 21, 22;
І рівень: опорний конспект;
ІІ, ІІІ рівень: розв'язати одну із ситуацій на стор. 148

15.05.20.
Опрацювати  § 23, 24; переглянути фільм "Велетень",
І рівень:  опорний конспект;
ІІ рівень: завд. на стор. 154 (скласти рейтинг телепередач)4
ІІІ рівень: завд. на стор. 158 (проаналізувати традиції своєї родини, які хотів би передати своїм дітям, які нові традиції мрієш започаткувати?)

18.05.20.
Опрацювати  § 25;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: 10-15 слоганів (короткі повідомлення) для розміщення на упаковках сигарет і слабоалкогольних напоїв, які надихали б ваших однолітків відмовлятися від куріння та вживання алкоголю;
ІІІ рівень: реклама здорового способу життя (на А-4)

20.05.20.Опрацювати  § 26, 27;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: розглянути ситуацію, дати відповідь а запитання, стор. 173 (письмово);
ІІІ рівень: повідомлення про небезбечну ситуацію, або злочин, пов"язані із наркотиками

22.05.20
Опрацювати  § 28, 29, преглянути фільм, стор. 176;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень; напишіть сценарій відмови від пропозиції вжити наркотик;
ІІІ рівень: перелік заходів на особистому рівні для боротьби з наркотиками (письмово)

25.05.20.
Опрацювати  § 30, 31, підготуватися до тематичної контрольної роботи (пов  § 14-29);
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: завдання 2, стор. 184;
ІІІ рівень: завдання 3, стор. 184, виготовити червону стрічку (стор. 186-187), пояснити, що вона символізує (усно)

27.05.20.
Тематична контрольна робота № 2 (завдання виконати протягом дня)
підготуватися до підсумкового заліку, повторити  § 1-31

29.05.20.

 ПІДСУМКОВИЙ ЗАЛІК
 (ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ПРОТЯГОМ ДНЯ)

БАЖАЮ УСПІХІВ!!!




Білети на підсумковий залік Основи здоров’я 7 клас
Білет № 1
1. Цілісність здоров’я. Правила здорового способу життя.
2. Дивовижний мозок. Як правильно живити мозок.

Білет № 2
1.Значення звичок і навичок для здоров’я.
2. Розвиток інтелектуальних навичок. Як допомогти своїй пам’яті.

Білет № 3
1. Обираємо здоровий спосіб життя. Переваги здорового способу життя.
2. Культура почуттів. Поради для самоконтролю.

Білет № 4
1. Профілактика захворювань. Імунітет.
2. Психологічна рівновага і здоров’я. Твоя самооцінка.

Білет № 5
1. Принципи безпечної життєдіяльності. Види ризику.
2. Стрес і психологічна рівновага.

Білет № 6
1. Безпека пасажира. Небезпечні вантажі.
2. В екстремальній ситуації. Позитивне мислення.

Білет № 7
1. Дорожньо-транспортні пригоди.. Дії свідка ДТП.
2. Керування стресами ( фізичні, емоційні, духовні способи).

Білет № 8
1. Безпека оселі.
2. Конфлікти і здоров’я.

Білет № 9
1. Пожежна безпека у громадських приміщеннях.
2. Соціальні чинники здоров’я. 

Білет № 10
1. Індивідуальний розвиток підлітка.
2. Вплив найближчого оточення.

Білет № 11
1. Харчування і контроль за масою тіла.
2. Хвороби цивілізації і реклама.

Білет № 12
1. Шкіра і здоров’я.
2. Причини і наслідки вживання наркотиків.

Білет № 13
1. Косметичні проблеми підлітків.
2. Наркотична залежність.

Білет № 14
1. Психологічний розвиток підлітка.
2. Наркотики і ВІЛ. Туберкульоз і ВІЛ.



Немає коментарів:

Дописати коментар