21.04.20
Опрацювати § 1, 2;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: виконати проект, стор.17;
ІІІ рівень: вправа на стор. 26
22.04.20
Опрацювати § 3, 4; тести, стор. 40-41;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: завдання на стор. 38 (письмово);
ІІІ рівень: завдання на стор. 36
24.04.20.
Опрацювати § 5,6,7;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: вправа на стор.58;
ІІІ рівень: завдання на стор. 60 (скласти режим робочого і вихідного дня)
28.04.20.
Опрацювати § 8,9,10,11; розрахувати калорійність харчового раціону відповідно до енерговитрат організму (помірна фізична активність, стор. 75);
І рівень: опорний конспект, завдання на стор. 64 (проаналізувати маркування своїх засобів гігієни, зробити висновок, письмово);
ІІ рівень: завдання на стор. 71 (письмово);
ІІІ рівень: проект "Оцінка фізичної форми" стор. 80-83 (письмово)
29.04.20
Опрацювати § 12, 13, 14
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: скласти концептуальну карту своєї особистості
ІІІ рівень: проект, стор. 100 (за зразком, стор.90)
05.05.20.
Опрацювати § 15,16;
І рівень: опрний конспект;
ІІ рівень: завдання на стор. 115;
ІІІ рівень: проект, стор. 118
06.05.20
Опрацювати § 17,18;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: Визначити місце здоров"я в ієрархії життєвих цінностей (табл. на стор. 125 (третю графу не креслити));
ІІІ рівень: Номограма характеру, стор. 136 (щоб виконати завдання, потрібно провести оцінку особистих якостей, стор. 129-135)
08.05.20.
Опрацювати § 19, готуватися до тематичної контрольної роботи (пов. § 1-18)
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: проект самовиховання, стор. 138-139;
ІІІ рівень: міні-проект "Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації"
Шановні діти!
Максимальна оцінка за підсумкавий залік (за контрольну роботу) буде 6 балів. Ще 6 балів добавлю, якщо принесете зошит із Д/З ( там має бути все, що виставлялось на блогові ( 3 бали - за якість опорного конспекту і 3 бали - виконання ІІ або ІІІ рівня) ).
12.05.20.
Виконати тематичну контрольну роботу, яка буде опублікована в гугл-класі в 18.00
13.05.20.
Опрацювати § 20, 21;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: інтерв'ю з дорослими, стор. 154 (письмово);
ІІІ рівень: завдання для допитливих, стор.148 ( письмово)
15.05.20.
Опрацювати § 22, 23, 24;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: створити герб своєї родини (А-4), стор. 156;
ІІІ рівень: прочитати історію ( стор. 164, мал. 44), завдання для групи 3 на стор. 165 (письмово)
19.05.20.
Опрацювати § 25, 26;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: запитайте батьків, щоб вони хотіли дізнатисч про ВІЛ/СНІД. запишіть питання, дайте відповідь (письмово);
ІІІ рівень: з якою метою було створено червону стрічку - символ єднання у боротьбі за ВІЛ/СНІД? (письмово)
20.05.20.
Опрацювати § 27, 28, 29, 30; підготуватися до тематичної контрольної роботи (пов.§ 20-26);
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: за допомогою мал. 54, стор. 212 складіть порядок денний для РОДИНИ на ХХІ ст. з урахуванням екологічних, економічних і соціальних аспектів;
ІІІ рівень: на А-5 малюнок "Екологічні проблеми села"
22.05.20
Тематична контрольна робота№ 2 (завдання виконати протягом дня)
повторити § 1 - 30, підготуватися до підсумкового заліку
26.05.20
Підсумковий залік. (Задання виконати протягом дня)
Бажаю успіхів!
13.05.20.
Опрацювати § 20, 21;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: інтерв'ю з дорослими, стор. 154 (письмово);
ІІІ рівень: завдання для допитливих, стор.148 ( письмово)
15.05.20.
Опрацювати § 22, 23, 24;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: створити герб своєї родини (А-4), стор. 156;
ІІІ рівень: прочитати історію ( стор. 164, мал. 44), завдання для групи 3 на стор. 165 (письмово)
19.05.20.
Опрацювати § 25, 26;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: запитайте батьків, щоб вони хотіли дізнатисч про ВІЛ/СНІД. запишіть питання, дайте відповідь (письмово);
ІІІ рівень: з якою метою було створено червону стрічку - символ єднання у боротьбі за ВІЛ/СНІД? (письмово)
20.05.20.
Опрацювати § 27, 28, 29, 30; підготуватися до тематичної контрольної роботи (пов.§ 20-26);
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: за допомогою мал. 54, стор. 212 складіть порядок денний для РОДИНИ на ХХІ ст. з урахуванням екологічних, економічних і соціальних аспектів;
ІІІ рівень: на А-5 малюнок "Екологічні проблеми села"
22.05.20
Тематична контрольна робота№ 2 (завдання виконати протягом дня)
повторити § 1 - 30, підготуватися до підсумкового заліку
26.05.20
Підсумковий залік. (Задання виконати протягом дня)
Бажаю успіхів!
Білети на
підсумковий залік ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я 9 клас
Білет № 1
1. Феномен життя і здоров’я людини.
2. Способи ефективного навчання.
Білет № 2
1. Життя як проект.
2. Характер і цінності.
Білет № 3
1. Сучасне уявлення про здоров’я.
2. Ефективне спілкування.
Білет № 4
1. Чинники впливу на здоров’я.
2. Формування здорових стосунків.
Білет № 5
1. Рухова активність.
2. Цінність родини.
Білет № 6
1. Біологічні ритми і здоров’я.
2. Репродуктивне здоров’я молоді.
Білет №7
1. Особиста гігієна.
2. Школа майбутніх батьків.
Білет № 8
1. Принципи здорового харчування.
2. ВІЛ/СНІД: виклик людині.
Білет № 9
1. Харчування і контроль маси тіла.
2. ВІЛ/СНІД: виклик людству.
Білет № 10
1. Стратегія самореалізації.
2. Рівні, види і заходи безпеки.
Білет №11
1. Життєве самовизначення.
2. Національна безпека України.
Білет № 12
1. Емоційна саморегуляція.
2. Розвиток людства і глобальні небезпеки.
Білет № 13
1. Уміння вчитися. Типові стилі навчання.
2. На шляху до сталого розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар