неділя, 15 березня 2020 р.

Домашнє завдання ХІМІЯ 9 клас
16.03.20
Опрацювати параграф 34, 35, запитання
І рівень: завдання 137, 138, ст 172
ІІ рівень: завдання 134, ст 170, 139, ст 172
ІІІ рівень: завдання 134-136, ст170

19.03.20.
 Опрацювати § 36, 37, виконати лабораторний дослід №12, стор. 181 (на листочку у клітинку), переглянути відео
І рівень: опрний конспект, завд. 141, 142
ІІ рівень: завд. 145
ІІІ рівень: завд. 147

30.03.20 
Опрацювати § 38, опорний конспект. Виконати лабораторний дослід № 13, 14. стор. 186 ( на листку у клітинк ( продовжуйте після л.д. № 12))
І рівень: запитання 1-6, ст 187 (усно)
ІІ рівень; завдання 149 (усно)
ІІІ рівень; завдання 148 (письмово)



02.04.20.
Опрацювати § 39-40, опорний конспект, виконати практичну роботу №5, стор. 192-194 у підручнику; переглянути відео
І рівень: завд. 150,
ІІ рівень: завд. 151,152,
ІІІ рівень: завд. 153

Практична робота 5. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах

Мета: освоїти основні методи виявлення органічних сполук у харчових продуктах та ознайомитися з основним призначенням їхнього використання.
Реактиви та обладнання (поруч із назвами речовин запишіть відповідні формули): розчини натрій гідроксиду NaOH купрум(ІІ) сульфату CuSO4, глюкози C6H12O6, сахарози C12H22O11, лакмусу, йодна настоянка, відвар рису, кондитерський виріб (із умістом у ньому гліцеролу, наприклад, жувальна гумка, де гліцерол використовують як замінник цукру, солодкі газовані напої, тістечка, де гліцерол (харчова добавка Е442) використовують як стабілізатор або інші харчові продукти з цією харчовою добавкою), розсіл сквашених (маринованих) огірків, штатив із пробірками, нагрівний прилад, пробіркотримач.
3. Заповніть таблицю.
Що робилиЩо спостерігали
Дослід 1. Дослідіть, у якій з двох пробірок міститься розчин глюкози, а в якій — сахарози.
У висновку опишіть різницю будови глюкози і сахарози
Добули з NaOH і CuSO4 свіжий купрум (ІІ) гідроксид (синій осад) і добавили його у дві пробірки, гарно струсилиВ одній з пробірок утворився розчин блакитного кольору, в іншій — змін не відбулося (осад залишився).
Висновок:
Дослід 2. Доведіть, що клейстер відвареного рису містить крохмаль.
У висновку обґрунтуйте необхідність споживання крохмалю людиною
До зціженої води з відвареного рису додаємо розчин йодної настойкиУтворився синій колір досліджуваної суміші.
Висновок: швидко засвоюється організмом, є високоенергетичним вуглеводом (гідроліз у шлунку — утворення глюкози). 
Дослід 3. Дослідіть наявність гліцеролу в кондитерському виробі.
У висновку поясніть, з якою метою у кондитерськи вироби добавляють гліцерол
Добули з NaOH і CuSO4 світлий Cu(OH)2 і додали його до вмісту досліджуваного кондитерського виробуСпостерігаємо розчин яскраво-блакитного кольору.
Висновок: гліцерол добавляють до кондитерських виробів як замінник цукру, або харчова добавка E442, як стабілізатор.
Дослід 4. Підтвердіть, що у розсолі від сквашених (маринованих) огірків є органічна кислота.
У висновку зазначте, яку функцію у даному випадку виконує кислота
До розсолу додали кілька крапель лакмусу і розчин набув червоного кольору.
Висновок: кислота виконує функцію консерванта, який збільшує термін придатності продукту.
4. Сформулюйте висновок. У висновку дайте відповідь на запитання: яка біологічна роль білків, жирів, вуглеводів?
Білки, жири і вуглеводи є основними речовинами життєдіяльності нашого організму. Білки є будівельним матеріалом структур організму і ферментів; жири і вуглеводи — основа енергетичної функції організму і процесів у організмі.


06.04.20.
Опрацювати § 41, 43, опорний конспект;
І рівень: завд. 1-4, стор. 198; 
ІІ рівень: завд. 5, 6, стор.199;
ІІІ рівень: завд. 13, 15, 16, сор. 200

09.04.20
Опрацювати § 44, 45, готуватися до тематичної контрольної роботи; 
І рівень: завд. 10,11, стор. 199;
ІІ рівень: завд. 8,9, стор 199;
ІІІ рівень; завд. 18, стор. 200

13.04.20
підготуватися до захисту проекту: Виготовлення мила з мильної основи.
Друге життя паперу.
повторити § 1-45, готуватися до підсумкового заліку, переглянути завдання ст. 198-200

Немає коментарів:

Дописати коментар