Опрацювати параграф 10, терміни, запитання
І рівень опорний конспект
ІІ рівень Поміркуйте, ст. 54 (письмово)
ІІІ рівень Творче завдання, ст. 54 (письмово)
17.03.20
Опрацювати § 11, 12, запитання, пов. § 1-10, підготуватися до тематичного заліку
І рівень: опорний конспект
ІІ рівень: тести, стор.62
ІІІ рівень: поміркуйте, чому нервові перенапруження та стреси негативно впливають на роботу травної системи.
19.03.20
Повторити § 1-12
Виконати дослідницький практикум "Дія ферментів слини на крохмаль" стор. 48-49
20.03.20
Опрацювати § 13-14, 15 (ст.72-74), переглянути відео
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: заповнити табл. (органи дихальної системи, значення);
ІІІ рівень; творче завдання на ст. 67 (усно)
31.03.20.
Опрацювати § 15,16, тести стор. 82-83;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: завд. на стор. 81 "Поміркуйте" (усно)
ІІІ рівень: пам"ятка "Профілактичні заходи запобіганню захворюванням органів дихання"
01.04.20.
Опрацювати § 17,18; виконати Лаораторну роботу №1 "Мікроскопічна будова крові людини" в робочому зошиті (мал. 69 Б, ст. 86)
І рівень: опорний конспект
ІІ рівень: спитати у своїх батьків, які вони мають рупи крові, визначити, кров яких груп їм можна переливати. Відповідь огрунтувати.
ІІІ рівень: творче завдання, ст. 93 (письмово)
03.04.20
Опрацювати § 19, 56, переглянути відео
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: порівняльна таблиця "Специфічний і неспецифічний імунітет;
ІІІ рівень: творче завдання, стор. 96
07.04.20
Опрацювати § 57, 20, запитання на стор. 101
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: задача, стор.101;
ІІІ рівень: лист-звернення до своїх ровесників "Схаменіться! Бережіть своє життя" (щодо профілактики ураження ВІЛ)
08.04.20.
Опрацювати § 21-23, виконати лабораторне дослідження №3 (інструктивна картка на стор. 103), виконати дослідницький практикум, стор. 106;
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: вирахувати, який об"єм крові перекачує ваше серце за 3 пари;
ІІІ рівень: чому кров у донарів беруть із вен, а не з артерій? (письмово)
10.04.20.
Готуватися до тематичного заліку;
повторити § 13-23, 56, 57
14.04.20.
Опрацювати § 24, 25, терміни, переглянути відео, запитання, стор. 127 (усно); підготуватися до захисту проекту"Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою";
І рівень: опорний конспект, таблиця "Захворювання, причини, симптоми захворювання органів виділення"
ІІ рівень: інформація про захворювання, яких немає у підручнику;
ІІІ рівень: творче завдання на стор. 127 (письмово)
15.04.20
Опрацювати § 27, 28, запитання (усно), тести, стор. 138-139;
І рівень: опрний конспект;
ІІрівень: заповнити таблицю (тепловий, сонячний удар: симптоми, перша допомога);
ІІІ рівень: творче завд., стор. 138
17.04.20
Опрацювати § 28, 29, вивчити терміни; виконати лабораторне дослідження № 4 мікроскопічної будови кісткової, хрящової тканин, інструктивна картка на стор. 142,(намалювати малюнок 1,2, стор 11, висновок)
І рівень: опорний конспект;
ІІ рівень: запитання, тести, стор 143, 146; (тести письмово);
ІІІ рівень: поміркуйте, стор. 143 (усно)
Немає коментарів:
Дописати коментар